The Best Lifestyle Ever

Posted on by

Bila kita hidup kat dunia ni apa yang paling utama sebenarnya? Adakah sebab jawatan? Adakah sebab gaji yang banyak? Adakah sebab mesti ada kereta untuk mudah bawa keluarga? Mesti ada motor yang mudah untuk g pasar? Tak kan? Sebagai orang Islam, ada lagi yang lebih penting dari semua ini iaitu kehidupan di akhirat. Syurga ke…

KAIS SEBULAN, MAKAN SEBULAN

Posted on by

Pernah tak duit tak cukup hujung bulan? Pernah tak, duit kat dalam bank tu kurang daripada 50 ringgit? Bukan senang nak keluarkan duit bawah 50 ni. Punya la bersorok badan jangan bagi orang nampak. Kononnya takut orang curi password. Padahal malu sebab duit keluar sekeping je..haha Saya nak tulis ni pun rasa malu..kiki Duit bawah…