5 Group Gaji Yang Saya Tahu ( 1000/month to 32 600/month)

Posted on by

Salam. Saya dekat Pizza Hut ni. Guna internet TM Wifi. Sambil sambil memilokan diri. Meh saya nak cerita sikit group gaji yang saya tahu. Maksud saya group gaji ni, seperti macam ada yang gaji 1000 ada yang gaji 10k je, ada yang gaji 20k. so dekat sini apa yang anda boleh faham ialah, lepas ni…

Berapa Gaji Yang At Least Sepatutnya U Cari?

Posted on by

Cewwah cakap u u pulak ya. So berapa lah gaji yang patut anda dapatkan sebulan?  RM 1000 follow pada gaji minimum kerajaan? Cukup ke tak seribu ringgit tu? Jawapannya.. Tuhan kan maha adil, kalau gaji anda sikit bermaksud keperluan anda pun sikit. Pernah dengar tak ada orang cakap, Orang yang gaji banyak ni, nak bayar…